29.05.2012

Bardzo często wkurza mnie po prostu kolejny dzień.


Czasem po prostu nie umiem się opanować, mówiąc o uczuciach. Czasem mówię Ci rzeczy, o których nikt nigdy nie powinien wiedzieć. Tak samo jak nie powinieneś wiedzieć, jak bardzo Cię kocham, bo Ciebie to teraz akurat gówno obchodzi. Niestety, ale Cierpię przez to. Wszystko spieprzyłam w ciągu sekundy. Wszystkie chwile.. Ale jestem pewna, ze zdołam się podnieść z tego egoizmu uczuć i żyć własnym życiem, jak kiedyś. Czuję, że za chwilę znowu będę silną, niezależną osobą, która ze swoich uczuć będzie się śmiać. Ale na razie proszę, zniknij z mojego życia.

2 komentarze:

  1. Usmialam sie przy obrazku ;D + ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  2. obrazek jest genialny ;p
    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń