9.04.2012

Takie jest już życie..


W noc, gdy w duszy mej widmo się zalęgło, nad głową mą kruk dostojnie kręgi zataczał...
Z rozmażeniem w ślepiach myślał, kracząc...
" Co odeszło nie powróci..
Nigdy już. "

Kuroshitsuji III
Yana Toboso

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
dla pocieszenia kobiet - ja już zapewne siedzę teraz cała mokra w piżamach z mamą w wannie. XD przez święta mnie nie będzie, więc korzystam z harmonogramów postów - zacnego wymysłu blogger'a. i często tak będzie zapewne, o teraz mega dużo nauki - testy itd. zapierdol na maxa. zależy mi na tym, ale jest ciężko. awww, nienawidzę tej szkoły. -.-''

3 komentarze:

  1. Cóż obawiam się, że rozumiem Twój ból związany z testami. Czasem odnoszę wrażenie, że ludzie, którzy mnie otaczają przejmują się nimi bardziej niż ja sama... -.-
    Pozostaje wyczekiwać chwili oddechu - takiej właśnie, jak przerwa świąteczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie to samo.. ale zależy mi na wyniku i w ogóle, nie wytrzymuje już. ;x

      Usuń