31.03.2012

Gra o miłość.


jeden nieprawidłowy ruch i przegrywasz grę.
jedno nieprawidłowe słowo i wylatujesz z mojego serca.
zrozumiano.?


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
wiem, że kolejna notka miała być we wtorek - tak terminy - ale ja tak nie potrafię. od czwartku tak mniej więcej skręca mnie, żeby tu napisać. więc zostajemy przy tym, ze notki mogą być nieregularne. to tak tyle ze spraw organizacyjnych. a tak w ogóle to teraz mi się płakać ze szczęścia chce - dużo ciepłych słów od was nadeszło, naprawdę się nie spodziewałam. poza tym bitwa na głosy - Metallica a potem Sojka ( ach, mój mieszczanin ). Tolerancja, naprawdę kocham ten utwór. - zaraz chyba założę bloga do pisania o dniu, bo coś za bardzo ostatnimi czasy się tu rozpisuję. XD

4 komentarze: