20.03.2012

' Komu w drogę, temu słuchawki w uszy. '


zostawiasz mnie po raz kolejny. zostawiasz mnie samą ze swoimi myślami. mam czas, by myśleć, o to się martwić nie musisz Kotku. ale jak już chcesz, lecz lepiej mnie z muzyką nie puszczać nocą. wariuję, naprawdę. nie dlatego, że nie ma obok mnie Ciebie, lecz dlatego, że muzyka wychodzi każdą częścią ciała. wiesz to szkodzi innym na psychikę. idzie se na przykład taki przechodzień, a tu nagle jakaś laska idzie cała na szaro ubrana w zielono - żółtych słuchawkach i tańczy na chodniku o 19. dziwny widok, nie.? ale tak  bywa. więc jeśli nie chcesz rujnować staruszkom psychiki, lepiej przychodź do mnie nocą. 


5 komentarzy:

  1. muzyka życiem wyjątkowych ludzi !

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka jest tylko i wyłącznie przyjemnością ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie muzyka jest częścią mojego życia, ale każdy inaczej odbiera muzykę, to normalne. ;)

      Usuń
    2. Hehehhe fajnee i to jest najprawdziwsza prawda^^

      Usuń