15.03.2012

Kochanie.

kocham się z Tobą kłócić zniżając się do Twojego poziomu inteligencji, który jest naprawdę niski. kocham Cię opuszczać i do Ciebie wracać. przepraszam, pomyliłam się - już do Ciebie nie wrócę. nie po tych wszystkich kłamstwach. ba , większość Twoich słów to bujda. i jeśli Twoi kumple się o mnie pytali - o ile w ogóle o nas wiedzieli - to nie, niestety nie jesteśmy już razem. choć serio chciałabym usłyszeć kiedyś, że mimo wszystko ktoś mnie kocha, jak ja kochałam Ciebie..


4 komentarze:

  1. Kłamstwo to jedna z tych złych rzeczy, które bardzo bolą i do końca życia się pamięta. Na pewno się ktoś pojawi taki w Twoim życiu, tylko musisz mimo wszystko dawać innym ludziom szanse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wybaczę mu tego kłamania. ale nie jestem w stanie od tak go zostawić. nie ma opcji. za bardzo go kocham mimo wszystko. to tylko takie gdybanie jak narazie. na szczęście. ;)

      Usuń
  2. Oj.Powinnaś dać mu szansę.

    OdpowiedzUsuń