21.03.2012

To tylko kwestia gustu.


wolę ludzi, którzy są prawdziwi a mają mnie w dupie niż fałszywców, którzy mnie 'kochają'. 
wolę ludzi szczerych, którzy wyjawią mi nawet najgorszą prawdę o mojej osobie prosto w twarz, niż tych, którzy będą wymyślać o mnie badziewne historyjki za moimi plecami.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
super dzień. jak będzie dużo komentarzy, być może dodam tu realne zdjęcie z Mopem i Sandi. <3

6 komentarzy:

  1. Miło czyta się Twój Blog.:)
    Pisz dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna rzecz, która jest jak najbardziej prawdziwa i z którą się zgodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu nienawidzę ludzi, którzy obrabiają innym dupy i uwarzają się za ich przyjacieli. -.-''

      Usuń
  3. racja , jak dla mnie to super blog :)

    OdpowiedzUsuń