16.03.2012

Cała Twoja.

kochanie, zrób ze mną co chcesz. jestem już cała Twoja. tylko Twoja. wykorzystaj tą chwilę, by pobyć w ciszy razem. bez zbędnych słów, kłótni i zawirowań. przytul mnie i przytulaj zawsze - nawet w najmniej oczekiwanym momencie, nawet gdy nie koniecznie będę miała na to ochotę. całuj mnie tak, jakby jutro miało nas już nie być. proszę Cię, bądź dla mnie, a ja będę dla Ciebie.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  
och tak, Andy Biersack z Black Veil Brides i Happysad z Czeławem Mozilem to naprawdę wspaniałe połączenie. ale tak, obydwóch kocham. <3
a tak w ogóle to dzisiaj jeszcze jedna notka i mały remont za wszystkie wasze komentarze, które mnie zmotywowały. dziękuję wam bardzo i ciesze się, ze wam się podoba to, co piszę. wszystkie wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne, wtedy wiem, czego ode mnie oczekujecie. bo dla was to wszystko piszę. i żeby już nie być taką anonimową - jestem Iza. jeśli chcecie jeszcze jakieś informacje piszcie na gg (38044680) lub w komentarzach. 

7 komentarzy: