28.03.2012

Serio.?


miłość uskrzydla.? błagam Cię. prawdziwa miłość daje takiego kopa w dupę, że ledwo się pozbierasz. dlatego wolę przyjaźnić się z ludźmi, niż ich kochać.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
później uzupełnię notkę, teraz idę do szkoły.
przepraszam, za to, ze tak nieregularnie dodaje notki. pewnie dlatego się zniechęciliście do komentowania. ale ja mam teraz dużo nauki, problemów przybywa też zresztą.. eh, bywa. notki będą raz w tygodniu - we wtorek. czasem może dwie się zdarzą w jakiś tam odstępach w tygodniu. to już zależy od czasu. mam nadzieje, że nadal wam się podoba to co piszę - inaczej ten cały blog niema większego sensu więc piszcie szczerze, co o nim sądzicie. mimo wszystko fajnie, ze wchodzicie. pozdrawiam, embracelove.

18 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą. miłość daje mocnego kopa. hah.
    Uwielbiam Twoje sentencje. ;)
    Zapraszam także do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała prawda ;) prowadzisz świetnego bloga, oby tak dalej ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz doobrze piszesz że daje kopa ale no nie skreślaj zaraz tak tego do końco bo sie jeszczem oże zdazyć tak że przyjdzie prawidzwa miłość i co wtedy? ogółęm ładnie piszesz i zaczne częściej wchodzić na ten blog bo jest w nim dużo racji ;) Polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mężczyźni nie są dla mnie. nie dla tego, ze jestem dość gruba ( niestety, ale pracuje nad tym ), lecz dlatego, ze w życiu okropnie mnie zranili. a moja prawdziwa miłość jest z moją kumpelą. więc nic nie stracę. i dziękuję za ten komentarz, jest naprawdę miły. ;)

      Usuń
  4. twoje wpisy są hmm... życiowe odzwierciedlają pierdo.loną rzeczywistość ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja tam jestem grzeczna i nie klne.. nie no, fajny joke. XD cieszę się, że ta to odbierasz i wgl. za nieługo zaczne tu płakać. XDDD

      Usuń
  5. Masz całkowitą rację i zgadzam się z Tobą , miłość daje czasami kopa ,
    ale tez jest cudownym przeżyciem .
    Bardzo Podobają mi się Twoje Myśli . ;)
    Pozdrawiam I Love Poland .

    OdpowiedzUsuń